Min presentation

Som dem flesta börjar sin blogg med, gör jag också.
En lite presentation av mig, och vem jag är som person.
Jag heter Emelie och är 16 år, men fyller faktiskt om ca en vecka 17 år.
Jag har en lilla syster och en mamma och pappa, och sist men inte minst i min familj så har vi min pojkvän.
Det bästa som finns är att ligga och sola eller titta på en film, en kall vinterdag.
Jag har bloggat i några år, och bytt bloggar frå och till. Men nu kör jag på gamla vanliga bloggen. Som jag har öppnat och stängt ner några gånger.
Jag bloggar därfor att jag älskar att dela med mig av de jag gör och kunna bjuda på saker jag vet.
Hoppas ni kommer att trivas här inne på elisy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Lev livet!!! hihi<3